sâmbătă, 27 august 2011

“Like A Bunny”

     Deşi nu prea [mai] am timp să mă uit la TV sau să frunzăresc ziarele virtuale, am tot auzit despre noul clip, noul look al Andreei Bălan. Să nu mai lungesc mult povestea, am văzut şi eu videoclipul piesei “Like A Bunny”, şi în afară de sânii vulcanizaţi (nu avea nevoie – părerea mea – dar dacă a simţit ea că asta ar ajuta-o în carieră…) şi doi dovleci, n-am mai văzut decât nişte gagici despre care nu pot spune cu siguranţă dacă dansau, făceau fitness sau ţopăiau ca apucatele pentru că dăduse strechea peste ele sau cine ştie ce altă bâzdâganie exotică. Asta când nu se tăvăleau prin nisip… În orice caz, îşi desfăşurau activitatea fiind parţial îmbrăcate, altfel nu cred să fi interesat pe careva gimnastica aia a lor…

     Revenind la Andreea Bălan, chiar dacă şi-a pompat ceva silicon în bidoane (tot părerea mea: cred că doar a schimbat implanturile cu unele ceva mai mari), n-am observat o îmbunătăţire a calităţilor vocale (nu săriţi, pentru că nici n-am insinuat c-ar fi avut vreodată aptitudini deosebite): aceeaşi schelălăială dintotdeauna. Nu prea mai are cum să se reinventeze (decât dacă-şi pune şi a treia ţâţă), pen’ că de când o cunoaştem noi, şi anume fix de când era o copiliţă, până în zilele noastre, când tot adolescentă [întarziată] a rămas, a inclus în lookul său toate ingredientele despre care se spune că ar momi succesul în ograda posesoarei (cosiţe blonde, bronz, tâţe, haine mi-nu-scule şi pestriţ colorate, tocuri, un ruj roşu asortat cosiţelor blonde, leather & lace, cai, săgeţi şi coifuri… şi cre’ că n-am uitat nimic). Eh, şi ca reţeta să fie completă, acu’ s-a legat şi de iepuraş (n-a pozat în Playboy, pen’ că nu vrea s-o copieze pe ailaltă, şi nici nu se înjoseşte, dom’le, într-atât încât să pozeze goală într-o revistă pentru priviri hulpave). Cică “shake it like a bunny”… Dacă până acum îmi frecam creierii în căutarea răspunsului la întrebarea “oare iepuraşii râgâie?”, acum îi voi obosi şi mai tare cu întrebarea nr. 2, legată tot de iepuri: “ce dracului îşi scutură iepurii?”

     Trecem peste aceste frământări, şi tot la Andreea Bălan ajungem: de ce dracu’ stă ea ca pleaşca (aş fi putut spune “lăţită ca o bale.ă, dar n-am spus) pe salteaua aia? Numa’ sexy nu mi se pare poziţia aia, cu bilele de silicon storcoşite între cutia toracica a donşoarei şi salteaua respectivă… Sau mai rău: parcă a plouat cu broaşte, iar ea a fost una dintre cele norocoase: nu s-a împrăştiat pe ciment, ci s-a lăţit pe o saltea de plajă… Hidos!
      Crap…

Un comentariu:

Nu voi publica niciodata insulte, obscenitati, comentarii scelerate.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...